"כמו בתמונה"


 

 

 

"כמו בתמונה"


תיקים שטוחים להפליא Jump from Paper שנראים שיצאו מקומיקס.


אין כזה דבר – יותר מדי תיקים. יש תיקים לכל אירוע: קפדנים - לעבודה, צבעוניים - עבור בילויים, קטנים למסיבות וגדולים עבור נסיעות. הקסם של האביזר הזה -  הוא שזה יכול להיות בכל צורה או גודל, דבר שנותן למעצבים להיות יצירתיים במיוחד. וגם אומרים שתיק של אישה משקף את אופיה. אם כך, במקרה הזה כל בעלת התיק "Jump From Paper" תיחשב לאדם מבריק ויצירתי.

התיקים המצוירים, נראים כאילו הם שייכים לגיבורות העל של הקומיקס האמריקאי, שרק ירדו מהנייר. למעשה, שמו של התיק מרמז על זה.
עיצוב קריקטורי חריג הומצא על ידי שתי מעצבות צעירות ומבטיחות מטייוואן – צ'יי סו וריקה לין. האביזרים היצירתיים שלהן - זה באמת "תמונות שקמו לתחייה", כי בתיקים האלו אין "נפח". לכן מראה של 2D מובטח. התיקים נראים מגניבים במיוחד בתמונות.

את ההשראה הן קיבלו בזמן הקניות. כאשר הן עברו ליד בוטיק יקר, הן שמו לב לפרסומת שלהם, שהייתה מצוירת בסגנון קומיקס.  הרעיון ליצור דברים שימושיים מציור נראה ממש טוב בעיני המעצבות, והן התחילו לעשות סקיצות ולחפש בדים מתאימים. 

באוסף יש 4 תיקים צבעוניים: תיק קטן לכתף, תיק עסקים ליד, תיק נסיעות וגם תיק מעוגל בינוני. הבעיה היחידה, היא שהאביזרים האלו לא יכולים להכיל הרבה דברים בתוכם. כך התיקית מהסמכים, ארנק, טלפון סלולרי ו- iPad דק – זה כל מה שנכנס לתיק.

המסר העיקרי שהמעצבות רצו להעביר לאחרים – זה שלא צריך להתייחס לאופנה ברצינות רבה מדי. חוש הומור בריא וקמצוץ של אירוניה עצמית – זו האופציה הטובה ביותר.

 



( לא ידוע מקור הכתבה - נשמח לדעת )


דף הבית >> מבזקי דף >> כללי >> "כמו בתמונה"